.png)
Wie is Oomens
Richard Oomens heeft meer dan 30 jaar ervaring bij toonaangevende A merken.
Wat doet Oomens?
Hij heeft deze commerciële ervaring opgedaan zowel in de breedte op het gebied van research, marketing, verkoop en communicatie als in de diepte van accountmanager, manager, directeur, statutair directeur, lid van Raad van Bestuur en commissaris.
De A merken waarvoor Richard heeft gewerkt zijn HERO, McDonald’s, Schouten en Nelissen en Veilig Verkeer Nederland.
Deze bedrijven houden zich bezig met een Business to Consumer marktbenadering (McDonald’s, HERO, Veilig Verkeer Nederland) en Business to Business marktbenadering (HERO, Schouten en Nelissen).
En altijd met als doel om met de strategie en marketing resultaat te behalen.
Waarom Oomens
Het viel Oomens op dat veel bedrijven hun werkgebied commercie/marketing matig of niet professioneel hebben ingevuld en georganiseerd. Als er dan tegenwind komt door economisch mindere tijden, markttrends die veranderen of concurrenten die actiever opereren dan heeft men hier geen adequaat antwoord op.
Door een professioneel marktgerichte attitude oftewel resultaat gedreven strategie en marketing kan een antwoord worden gegeven op deze veranderende markt omstandigheden. Dit was de reden om met zijn bedrijf te beginnen.
Interesse in onze diensten?
Ik help je graag verder door:
Advisering
Coaching
Regisseren en uitvoering
Workshops
